Cada vegada més difícil destacar per sobre la nostra competència. Per això és important adoptar estratègies que permetin diferenciar-nos i fer que el nostre client potencial ens recordi. Una solució econòmica, efectiva i a sobre beneficiosa pels nostres treballadors és invertir en roba laboral d’hivern de la nostra empresa. T'expliquem per què hi has de posar atenció.
La imatge d’una empresa no passa només per com es vol mostrar ella davant els seus clients, o quina imatge vol reflectir als seus compradors. La imatge de marca d’una empresa no només depèn de la seva imatge corporativa, també depèn del sentiment de pertinença que els seus treballadors en tenen d’ella.
Es per aquest motiu, que factors com sentir-se partícip d’un grup, treballar en un entorn agradable, fer que els teus treballadors prenguin part de l’empresa, o fer-los sentir part d’un projecte són aspectes que poden millorar la imatge de marca del teu negoci. Primer per un fet estricament visual, però també per la publicitat boca-orella que en puguin fer els teus treballadors.
Per aquest motiu, una de les coses que pot fer una empresa per incrementar aquest sentiment de pertinença és invertir en actius, com la roba laboral corporativa, que ajudin a transmetre aquesta sensació de grup.
Les principals característiques que ha de tenir aquesta roba laboral són:
La roba laboral ofereix multitud d'avantatges en una empresa, una d'elles la comoditat dels nostres treballadors. La rutina diària ja és bastant complicada com per a afegir el fet d'haver de triar conjunt tots els dies. Els uniformes laborals permeten als treballadors estalviar-se aquest moment i passar a realitzar coses més importants. A més un plus de la roba de treball és que està feta amb materials i teixits que no solen necessitar planxat, un estalvi més de temps i diners per als nostres treballadors.
Però no només per això és important pels empleats, hi ha treballs en els quals més que una opció és una necessitat. Quan les tasques requereixen de roba reforçada o roba de treball d'alta visibilitat, el vestuari professional compleix una funció de seguretat i protecció; el treball industrial necessita de roba de treball industrial; un altre tipus de professions relacionades amb la salut necessiten d'uniformes especials per temes d'higiene.
La roba laboral és de gran importància també per a la pròpia marca. La roba per a treballar aconsegueix donar un aspecte unificat en una empresa, dóna bona sensació a ulls de la clientela i potencials consumidors. A més aquest tipus d’accions generen confiança en els nostres clients, i uns clients que es fien del nostre treball atreuen clients nous.
Aquesta imatge corporativa es veu molt més reforçada quan invertim una mica més i personalitzem els nostres uniformes. Que apareguin els colors corporatius, el logotip o el nom de l'empresa denota detallisme, professionalitat i unitat.
A més de factors com la comoditat o la seguretat l'uniforme compleix una funció psicològica per als treballadors. Ni més ni menys que el sentiment de pertinença a un lloc i un sistema. Una necessitat bàsica per a l'ésser humà és no sentir-se exclòs i sentir que pertanyem i que ens tenen en compte en algun lloc. A més els uniformes laborals permeten que els empleats es reconeguin entre ells de manera molt ràpida, alguna cosa que es pot necessitar en empreses de certa grandària.
La roba de treball personalitzada ens aporta beneficis en quant a promoció. Un uniforme amb el nostre logotip és una forma perquè persones alienes a la nostra empresa vegin la nostra marca i que s'hi sentin interessades. Penseu en l'uniforme de treball com una tanca publicitària que a més es mou per diferents llocs. Una arma de doble fil pel nostre negoci!
Aquí entra en joc de nou la personalització, la nostra empresa s’ha de poder reconèixer a través dels uniformes dels nostres treballadors perquè això genera sinèrgies comunicatives. Elements com els colors corporatius o el logotip a la solapa. Són elements essencials.
Com ja hem dit en altres ocasions, els uniformes laborals estan fets per durar molt de temps i aguantar diversos anys, degut a les fibres tècniques utilitzades en la seva fabricació. Dedicar una part de la inversió inicial d’un negoci a la roba de treball corporativa ens aportarà diferents avantatges en un futur immediat, i a llarg termini. Aquesta inversió es veurà compensada amb el temps pels avantatges que ja hem comentat.
L'uniforme de treball és un valor afegit tant per als treballadors com per a la pròpia empresa. Aporta beneficis, i genera un sentiment de cohesió entre els diferents equips de treball.
No t’ho pensis més i decanta't per una opció eficient, rendible i de gran projecció empresarial.
Si vols saber més informació sobre roba laboral corporativa no dubtis a contactar-nos, t'atendrem encantats:
© 2004-2024 Monterra. Reservats tots els drets - Fet amb orgull i cor al Bages, Catalunya.
Aquest lloc web usa cookies per funcionar. Revisa la nostra política de privacitat per saber-ne més.
Entesos!